akryl for alle - dag - efterår

Akryl for alle - daghold onsdag kl. 9.30 - 14.00 fra d. 9/9 til d. 25/11 2020

På kurset arbejder vi intensivt med hver enkelts personlige billedsprog. Du får en større forståelse af hvad du udtrykker med dit billede og en større bevidsthed om brugen af nye teknikker, så du kan styre udtrykket mere præcist.

Vi tager i fællesskab udgangspunkt i dine motiver, i dit billedunivers og i dit udtryk her og nu. I personlig dialog med mig udvikler vi sammen hvilke dele, af dit udtryk, der kan åbnes med nye teknikker og viden fra mig. Dit billede vil stå skarpere og mere præcist. Du vil få nemmere ved at få det du har inde i hovedet ud og gjort synligt på lærredet.

Jeg kan godt lide tanken om at bruge ens nærmeste miljø, lige hvor du står og på den måden blive inspireret hvor du end er. At skærpe dit øje på de ting du har omkring dig.

Øvelser/ opgaver har jeg mange af, og i fælleskab finder vi den rigtige vej for den enkelte.

Jeg er kunstudannet fra tre forskellige skoler i Europa. Kunsthøjskolen i Eskilstuna i Sverige, Kunst og håndværksskolen i Reykjavik og Jan Van Eyck Akademiet, Maastricht, i Holland. Som ung drømte jeg om at blive klassisk kunstmaler, og på min dannelsesrejse i kunsten ændrede tingene sig på en spændende måde undervejs. Jeg har i de seneste10 år undervist på Sønderjyllands Kunstskole i Sønderborg.

Yderligere oplysninger fås ved henvendelse til underviser Iris Fridriksdottir på tlf.30959414.

Materialer skal medbringes.

Klik venligst her for at læse hele beskrivelsen
Hold i dag