Profil hos Haderslev Kunstskole

For at kunne være kursist, er det et krav at have en profil på hjemmesiden "haderslevkunstskole.dk".

Dette gøres ved at klikke her "Opret profil"

Har du allerede en profil, men har glemt dit kodeord, så kan du anmode om et nyt via punktet "Glemt kodeord".
Vi kan ikke se det.
Der udsendes kvittering på mail for oprettelse af profil.

Tilmelding

Ved at klikke på Kursustilmelding kommer du ind på listen med vores kursustilbud.
Klik på TILMELD når du vil vide mere om det enkelte hold,
og tilmeld dig der hvis du har lyst til at deltage på holdet.

Du vil blive bedt om at acceptere kunstskolens betingelser, hvorefter du kan lave din betaling.
Betaling sker online med Dankort, Visa Dankort, MasterCard, MobilePay eller MasterCard Debit.

Kursister, der bor udenfor kommunegrænsen er også meget velkomne,
men skal opgive cpr. nr. ved tilmelding. Dette skrives i besked-feltet før man vælger betaling.

En kursusplads er personlig, man kan derfor ikke dele eller bytte en kursus-plads, med andre.
Ved tilmelding kan der være en anbefaling af alder. Dette er vejledende og kan godt tilsidesættes.

Når du er tilmeldt og har gennemført online betaling,
vil du modtage en kvittering på din mail, for din holdtilmelding.