Yndlingsord

YndlingsOrd

Region Sønderjylland - Schleswig har sat ORD på dagsordenen, de vil sætte fokus på den sproglige mangfoldighed i grænselandet og det gør de med projektet "Ord i det offentlige rum"

Der er allerede blevet valgt ynglings ord ud, som vi skal arbejde med i den workshop hvor  Linda Baum er projektleder.
Det er gratis at deltage, og der er plads til 12 deltagere på holdet.

På Workshoppen kan du selv vælge hvordan og med hvilke materialer du vil arbejde, eksempelvis maleri, tegning, collage, tryk,  mixed media, eller digitalt, så længe det blot handler om de udvalgte ord.
Kunstskolen stiller alle materialer til rådighed.

Workshoppen kører 12 timer i alt, fordelt over 4 torsdage og hver kursist arbejder selvstændigt med sit eget projekt,
Linda vælger 3 af de færdige "værker" og sender dem til en konkurrence, hvor vinderarbejdet vil blive tryk i stor stil, på bl.a. Muleposer og andre effekter.
Du kan læse mere her om opstarten af projektet

Klik venligst her for at læse hele beskrivelsen

Ord Workshop2472
Torsdag Tid: 15:00 - 18:00
Sted: Kunstskolen, Det gamle Havnekontor
underviser: Linda Baum /

Workshoppen kører 4 torsdage i maj Kl. 15:00-18:00
Underviser Linda Baum

Den 2/5  (ingen undervisning Kristi himmelfartsdag 9/5) + 16/5 + 23/5 + 30/5

Kunstskolen stiller alle materialer til rådighed, så du skal ikke medbringe noget, bortset fra dig selv og dit gode humør.

Holdnummer: 2472
Periode: 02.05.2024 - 30.05.2024